Things I love / vecka 3


♥ Att jag skaffat gymkort ♥ Att jag utnyttjat det sistnämnda fyra gånger denna veckan ♥ Boxnings-pass ♥ Att Djurgården vann mot Timrå i tisdags ♥ Att jag nästan är klar med årsresumén ♥ Att jag äntligen har bokat klipptid ♥ Att en inställd lektion i fredags medverkade till att jag kom hem tre timmar tidigare än normalt ♥ Promenader med Pontus ♥ Twitter ♥ Vampire diaries ♥ Photobooth ♥ Mitt hår när jag har sovit med inbakade flätor ♥ Att Pontus Åberg kommit tillbaka i spel efter en skada ♥ Att ni klickar in här fast att jag är usel på att uppdatera ♥ Att drömma bra drömmar ♥ Att jag fick MVG i Naturkunskap + ett ämne till ♥ Halsdukar       ♥ Att jag (som i vanliga fall näst intill börjar gråta då det serveras) föreslog att vi skulle äta fisk idag & gillade det

Kommentarer
Postat av: Jesssssii

♥ att du är söt ♥ att Djurgården inte ligger på slutspelsplats & inte FBK heller så vi kan gråta tsm ♥

2012-01-23 @ 15:11:02
Postat av: Farmor

Jag kan inte säga annat än BRAAAAA Fanny !!!!

Kram

2012-01-23 @ 22:33:20
Postat av: fanny

Svar till Jesssssii: Haha, bästa jessicka! ♥ att Djurgården kommer vinna mot FBK idag och därmed gå om er ♥

2012-01-24 @ 10:27:16
URL: http://funniestfannys.blogg.se/
Postat av: fanny

Svar till Farmor: Taack farmor! Kramar

2012-01-24 @ 10:27:34
URL: http://funniestfannys.blogg.se/
Postat av: killen i gula huset

gillar också våra promenader!!!! :D

2012-01-24 @ 12:19:29
Postat av: Anonym

Imorgon har jag premiär i min blogg där jag varje dag kl 16:00 drar iväg ett inlägg som handlar om kost/träning och hälsa!



Skulle vara kul om du är intresserad så varför inte börja läsa :)

glöm inte att om du lägger till mig på bloglovin så lägger jag till dig!



stor kram!

2012-02-01 @ 21:25:50
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback