Hejdå 2011, välkommen 2012!

Fick här om dagen för mig att radera alla inlägg, och några minuter senare var det ett faktum. Skönt är endast förnamnet. Hejdå 2011, välkommen 2012. Även designen rykte och in kom en ny och enkel sådan. Samma gällande headern. I övrigt är dygnet vänt, precis som alltid på jullovet. Dagarna fylls av promenader och soffhäng, medan kvällar och nätter förgylls av hockey i all dess form. En lugn nyårsafton kortades av med nattpromenad och juniorvm. Trots ett par ögon som ständigt försökte stängas, lyckades jag hålla mig vaken under hela matchen, och en himla tur var väl det i och med att det blev vinst. Somnade så jäkla skönt runt 7-tiden på morgonen. Har även käkat pizza precis som de resterande 40% av Sveriges befolkning gjort nyårsdagen i ära. Twitter bjöd på en retweet av Mika Zibanejad och jag blev lyckligaste tjejen i världen. Såg sedan på Baksmällan 2, grym film som alla borde se. Planerar också en årsresumé som i sådana fall ploppar upp inom några dagar. Håll utkik. Puss & godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Ursäkta sent svar, har spenderat nyårshelgen i Sälen :) Hoppas du fått en fin start på det nya året. Kram

2012-01-02 @ 13:08:54
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Jessica

Undrade just vart alla inlägg tagit vägen :) Skönt med en nystart! Kramar

2012-01-02 @ 17:39:45
URL: http://jjessica.webblogg.se/
Postat av: anna

va fiiiiin bloggen är! söta tjejen, hihi

2012-01-04 @ 13:52:06
URL: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback