Always look from the bright side of life

Det ekar tomt här inne, men jag komponerar fler tweets än blogginlägg för tillfället. Har hunnit med lite allt möjligt den senaste tiden, bland annat en väldigt bra påskhelg, fotboll i Göteborg och en hel del sköna vårpromenader. Bilder kommer, så småningom. Årsresumén uteblir.

Nu ska jag strax åka hem och dränka mig i matteplugg. Härligt liv. Hörs när hockeyn drar igång igen. Hehe, närå - vi får väl se. Jag kan dock konstatera att mitt liv inte är lika intressant när hockeysäsongen ligger i koma. Spola över all tid fram till augusti/september, tack? Eller, när vi ändå är igång - spola fram till slutet av sommaren efter min student, år 2013. Som ni ser här nedan har jag redan hittat boende. Ska bara skrapa ihop 2 mille först.


Kräsen? Inte alls, men om folk drömmer om att ha utsikt över havet känns det logiskt att vilja ha det över Globen. Ännu mer logiskt än det förstnämnda, faktiskt.

★★★

Härmar isababybel med stjärnorna. Ska komma på något eget, en annan gång. Hur som helst, hon är helt klart min största förebild, alla dagar i veckan. Bjuder på sig själv till fullo:


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej söta du! :)

Vad har du för dig denna härliga Tisdag? :)



Kramar.

2012-04-24 @ 20:14:53
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback