En bild i månaden - 2011

Satte mig för att rensa bort x antal GB från både min dator och externa hårddisk och kom då över en hel del fina bilder. Snäll som jag är tänkte jag dela med mig av några. En bild från nästan varje månad, år 2011. Enjoy!

Januari-mars hade jag ingen systemkamera och utöver min födelsedag (och Victors 18års-dag) hände det inte alltför mycket. Vill minnas att jag tog mycket ego-bilder med digitalkameran, men dem ligger nu i papperskorgen.

April: Victor + jag + kamera = bilden ovan.

Maj: Liseberg med Hanna för att gå på Danny-konsert och sedan somna 2 på natten med ett leénde på läpparna.


Juni: Pappa + jag + kamera = bilden ovan.


Juli: Min fina storebror tog studenten.


Augusti: Efter några lägenhetsvisningar och en heldag på IKEA flyttade Victor hemifrån och huset blev både tyst & tomt. Saknar honom numera varje dag - till och med hans dunkande musik.


September: Jag klistrade ihop en egen inspirationstavla/visionboard med bilder och texter från tidningar.


Oktober: Mina fina ♥


November: Träffade Åberg, Zibbe och resten av djurgårdslaget. Jag var rätt euforisk efter det. Älskar bilden!


December: Å så självklart lite jul på det hela.

♦ ♦ ♦

Nej hörrni, nu väntar en 4-dagars-helg. På tal om att sakna sin bror så startar jag med ett dygn hos honom. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback