Things I love & hate / vecka 5, 6 & 7


♦ Att jag inte fulländade min spontana Stockholms-idé förrförra veckan ♦ Stockholms-abstitens ♦ Att sitta bredvid sin frölunda-kompis vid förlust ♦ Rökare ♦ Att halka/ramla på isen ♦ Min mobil ♦ Alla som åker utomlands ♦ Att Johanna Lundberg slutat som fotograf på Djugården hockey ♦ Alla jävla hockey-förluster ♦ Bildbrist

♥ Vinst mot brynäs med 6-3 ♥ Bodystep ♥ Twitter-människor ♥ Wordfeud-chatten ♥ När hockeyspelare svarar på meddelanden på twitter ♥ Att se Djurgården live ♥ När man ser en cool människa bland "followers" ♥ Att jag snart fyller år ♥ Att snön börjar försvinna & våren inte är långt bort ♥ Boxning ♥ Spotify premium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback